Trening

Ta vare på helsa di! Hjernen, muskler og ledd, hjerte- og karsystemet, psyken - kroppen generelt - har utrolig godt av trening!
Untitled design-15.png

Ønsker du å komme i gang med treningen? Trenger du tips for å komme videre eller nå et nytt mål? 

Jeg tilbyr veiledning og personlig trening (alene eller i liten gruppe) for å ta deg videre dit du ønsker.

Jeg tilbyr også to små gruppetimer, Styrketrening for deg som liker å løpe og Dametrening. Antall ganger per kurs er seks ganger. Maks antall deltagere på timene er 6 stykker. Pris kr 980,- per kurs.

Styrketrening for deg som liker å løpe er styrketrening rettet mot løping. Det vil også bli innslag av bevegelighet. Her er alle velkomne uansett nivå. Målet er å få en sterkere løpekropp, noe som kan bidra til at du blir litt mindre utsatt for løpeskader. 

 

Dametrening er lavterskeltrening for damer. Her vil vi ha fokus på styrke innenfra og ut, samtidig som vi kjører øvelser som går på de store muskelgruppene. Målet med treningen er at du skal kunne ha en funksjonell kropp:) 



Se under for kurs kurs du kan være med på:)
 

Ta kontakt om du har spørsmål. 

Styrketrening for deg som liker å løpe

Onsdager kl 19.00-19.50. 
FULLT.

Dametrening

Onsdager kl 20.00-20.50.

FULLT.

Styrketrening for deg som liker å løpe

Onsdager kl 19.00-19.50.
Oppstart 26.okt, siste dag 30.nov, seks ganger.

PÅMELDING til ingrid@funksjonellkropp.no

Dametrening

Onsdager kl 20.00-20.50, seks ganger.

Oppstart 12.okt, siste dag 16.nov. 

PÅMELDING til ingrid@funksjonellkropp.no

Hvorfor trene? 

Fordelene med å være fysisk aktiv og komme i bedre form er mange. Under er det nevnt noen av fordelene med å trene. 

Du vil merke at du orker mer fordi du er i bedre form. Det er forebyggende mot blant annet hjerte- og karsykdom, diabetes type 2, overvekt, høyt blodtrykk, depresjon og muskel- og skjelettsmerter. 

I tillegg er det vist at trening blant annet gir bedre søvn og lavere blodtrykk. Hjernen nyter også godt av det og man er mer konsentrert på jobb eller lærer bedre på skolen, og det reduserer angst. 

Musklene er med på å holde oss oppreist, og det er derfor viktig å bevare muskelmasse og styrke. 

 

Ønsker du å komme i gang i dag?

Untitled design-14.png